Darmowe konsultacje marketingowe w Parku Interior

Darmowe konsultacje marketingowe w Nowej Soli – dla kogo?
Konsultacje z marketingu są dla Ciebie, jeżeli:
- planujesz założenie firmy albo prowadzisz już biznes,
- chcesz rozwinąć działalność lub wypromować konkretny produkt/ usługę,
- wiesz, że promocja w sieci jest ważna i chcesz otrzymać wskazówki jak prowadzić własny marketing,
- masz pracownika odpowiedzialnego za marketing, który potrzebuje wsparcia w określeniu kierunków działań,
- szukasz inspiracji, potrzebujesz motywacji do działania, chcesz wiedzieć jak się zabrać za marketing i reklamę.
Przyjdź sam albo wyślij swojego pracownika. Niezależnie od tego jaki masz problem, podczas konsultacji jesteśmy do Twojej dyspozycji. Wykorzystamy nasze doświadczenie, by poukładać wspólnie działania marketingowe Twojej marki.
Czego możesz się spodziewać?
Podczas konsultacji każda zgłoszona osoba otrzymuje 60 minut czasu ekspertów ze studia Reprezentuj.com.
„Przez godzinę rozmawiamy tylko o Twoim biznesie, Twoich potrzebach i możliwościach jakie oferują internetowe formy reklamy dla Twojego produktu czy usługi. Prezentujemy inspiracje, podpowiadamy jak zabrać się do pracy i jak ją usystematyzować.” – Mówi Bartek Benewiat, menedżer projektu w Reprezentuj.com
Darmowe konsultacje marketingowe w Nowej Soli nie są pierwszym takim spotkaniem organizowanym przez agencję pod marką „Dobrze Wiedzieć”. Reprezentuj.com zorganizowało już 11 takich konsultacji, głównie w Zielonej Górze, ale także we Wrocławiu. Teraz czas na Nową Sól.
„Każdą osobę, każdy temat i każdy przypadek traktujemy indywidualnie. Przed spotkaniem wykonujemy research, sprawdzamy branżę, konkurencję, analizujemy możliwości przy użyciu narzędzi marketingowych, z których korzystamy na co dzień. Po godzinie konsultacji każdy uczestnik ma w garści gotowe rozwiązania, które może wdrożyć samodzielnie jeszcze tego samego dnia.” – Dodaje Bartek.
Potwierdzają to uczestnicy poprzednich edycji konkurencji, w których wzięli udział m.in. właściciele dużych e-commerców i małych sklepów rzemieślniczych, trenerzy personalni, freelancerzy i właściciele małych zakładów: restauracji, salonów kosmetycznych i zabiegowych, organizacji non-profit, szkół językowych:
„Dostałam bardzo dużo pomysłów, które zmieniły moje myślenie. Konsultacje z pewnością rozjaśniły, w którą stronę mam iść.” – Agata Tarka
„Bartek otworzył nam oczy na rzeczy, których nie robiliśmy do tej pory. Otrzymaliśmy dużo informacji do poukładania.” – Kamila i Klaudiusz z firmy Cardo Meble
„Było na luzie, ale merytorycznie. Zapaliło mi się światełko w tunelu, wskazujące kierunek, który powinnam obrać.” – Edyta Borczka z biura tłuczeń
„Konsultacje dały mi bardzo dużo merytorycznej wiedzy i podpowiedzi. Wielu z nich muszę się jeszcze nauczyć.” – Marcin Mróz z salonu Bez Stresu
Jak dostać się na konsultacje marketingowe „Dobrze Wiedzieć”?
Ilość miejsc na konsultacje jest ograniczona. Ze względu na formułę, eksperci mogą umówić maksymalnie 8 osób. Dlatego warto działać szybko, tym bardziej, że termin się zbliża: konsultacje w Nowej Soli odbędą się już 22 stycznia, w środę.
Co zrobić, by dołączyć do grona uczestników?
Wystarczy wypełnić brief, który pozwoli agencji lepiej poznać Twoją firmę. Uwaga: im więcej czasu poświęcisz na dokładne wypełnienie pytań w tym formularzu, tym lepiej eksperci będą mogli przygotować się do spotkania z Tobą. Brief do wypełnienia znajdziesz TUTAJ.
Brief wysłany? Teraz wystarczy poczekać na telefon od Bartka – na pewno zadzwoni! Jeśli okaże się, że limit miejsc się wyczerpał, zyskasz pierwszeństwo podczas kolejnych konsultacji.
Podczas rozmowy z Bartkiem ustalicie godzinę spotkania i jedyne, co musisz następnie zrobić, to stawić się w Parku Interior o umówionej porze. Nie spóźnij się – stracisz cenne minuty!
Pamiętaj:
Darmowe konsultacje marketingowe „Dobrze Wiedzieć” odbędą się:
22 stycznia 2020 r. w Parku Interior przy ul. Inżynierskiej 8 w Nowej Soli
Zapraszamy!
poprzedni wpis
Igreki i zetki szukają kapitału. Społecznego.
W tegorocznych badaniach jak na dłoni widać, że to właśnie startupy są awangardą zmian na polskim rynku pracy. Tradycyjne biznesy wymiękną w konkurowaniu o millenialsów.
następny wpis
Rozwijaj biznes z Parkiem Interior – Karolina Rudy o możliwościach dla firm
Karolina Rudy koordynuje projekty skupione wokół rozwoju lubuskich firm. Obecnie zaangażowana jest w Program Inkubator, który ma wspierać przedsiębiorców z regionu we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań. Jaka jest jej rola i co dokładnie firma może zyskać biorąc w nim udział? Przeczytajcie.
W znalezieniu tego, czego szukasz może pomóć Ci nasza wyszukiwarka.